Categorieën

  • Webshop CycleAnalyst
  • alles over accubewaking

 

Functies CA-Marine in het kort:
Weergave van:
- spanning
- spanning piek/dal
- stroomsterkte
- stroomsterkte piek (afgenomen stroom, laadstroom)
- totaal ontladen stroom deze cyclus(Ah)
- totaal ontladen stroom (totaal generaal)
- totaal aantal doorlopen cycli
- geregenereerde hoeveelheid stroom deze cyclus (zonnepanelen, 
  windgenerator ed)
- netto stroomafname uit accu (onttrokken stroom - bijgeladen stroom)
- indicatie restcapaciteit deze cyclus
 
functies:
- instelling accutype en -capaciteit (voor accubank A en accubank B)
- insteling R-waarde meetshunt
- reset meetwaarden cyclus
- reset meting piek/dal waarden spanning en stroomsterkte
- reset totaal generaal ontladen stroom (bij vervanging accu's)

De CA Marine 1.03 accumonitor is geschikt voor 12 t/m 72 volt-systemen.
Voor hogere spanningen neemt u contact op, het is mogelijk dit af fabriek aan te passen.
 
Foto

productfoto

Foto

en dit is hem dan, nieuwe foto's van de 1.03 versie volgen zsm

Technische gegevens

Specificaties

 

Voltage:

12 V - 72 V, (neem contact voor hogere spanningen)

Opgenomen vermogen:

7 mA

Stroomsterkte-bereik

De spanningsval over de shunt dient tussen de 0 en 200 mV te blijven voor het gehele stroomsterktebereik.

Dit wordt bepaald door de weerstandswaarde van de shunt.
www.accumonitor levert een bijpassende 200 A R-shunt van 0.5 mOhm. en een 65 A shunt van 3.33 mOhm

Nauwkeurigheid weergave:

0.1 A

Meetnauwkeurigheid:

De temperatuurcoefficient en nauwkeurigheid hangen af van de kwaliteit van de shunt. Onze shunts vallen in kwaliteitsklasse 0.5 % samen metde CA-Marine is de afwijking ca 1%

maximale tellerstanden per cyclus:

Voor zowel ontladen als bijgeladen stroom geldt:
maximaal 19.999 Ah of 199.999 Wh

 plaats van de shunt:

Tussen de - van alle te meten gebruikers/laadstroom  leveranciers en de - van de accu(bank)

Voor installaties waarbij het dynamohuis als "- aan massa" fungeert, terwijl de dynamo wordt gebruikt om de serviceaccu's te kunnen laden, hoort ook de "massa" verbonden te worden met de gebruikerskant van de shunt, anders wordt de laadstroom NIET gemeten door de shunt.

 

 

 

 

  •  
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.